Kuka minä olen




Heipsan!


Olen Emmi ja olen 18- vuotias. Opiskelen Järvenpään seurakuntaopistossa toista vuotta lastenohjaajaksi. Asun tällä hetkellä viikot koulun asuntolassa ja viikonloput olen yötä poikaystäväni luona tervakoskella ja välillä jopa Riihimäellä perheeni luona. Perheeseeni kuuluu Äiti,iskä, pikkusisko ja koira jalo.






Kuvahaun tulos haulle karaoke
Lempiharrastukseni on laulamine. Laulaminen on minua kiinnostanut jo monta vuotta. Laulamista harrastan tällä hetkellä baarin karaokessa viikonloppuisin. Aikoinaan harrastin laulamista gospelkuorossa Riihimäen seurakunnan kautta kavereitteni kanssa, Olen ollut myös laulajana bändissä 9.lk talvella. 


Kuvahaun tulos haulle the oc
Vapaa-ajallani viikkoisin 
vietän aikaa kavereitteni kanssa asuntolassa katsoen viaplaysta elokuvia ja sarjoja. Tällä hetkellä olemme koukussa The O.C nimiseen sarjaan jota katsomme aina monta jaksoa illalla asuntolan leffahuoneessa. silloin kun olen yksin enkä keksi mitään tekemistä niin minä neulon kaulahuvia jonka annan poikaystävälleni joululahjaksi. Myös musiikin kuuntelu, lauta, pelikone ja tietokone pelit kuuluvat vapaa-ajan viettoon.



Tulevaisuudessa haluaisin työskennellä aamu- ja iltapäivä toiminassa ja lähellä pääkaupunki seutua poikaystäväni kanssa. Myös oman talon tekeminen ja sisustaminen on myös haaveena poikaystväni kanssa.




Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sosiaalinen media

Nettiturvallisuus ja Tekijäoikeudet